CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Langit Ilahi Store

Saturday, February 12, 2011

KELAS

esok da mule kje......hmm....rse x smangat la plak......sepatutnye umo cam saya ni msh d ipt lagi tapi saya dah kje,jd cg plak tu,pastu pgg subjek berat,,,,taktau la saya blh bwk ke tak.....saya diberi amanah utk ajar subjek science tahun6,science tahun5,math tahun2 dan sains tahun1......dah la masih dok pening dgn section b.....camna nak jwb inference,hypothesis conclusion n mcm2 la.......budak2 plak byk yang blurr......lg la pening pala ........tapi satu jela yg saya pegang skg ni>>>>>>>>jgn lupa mohon doa pd ALLAH.....coz pape pon Allah yg tentukan kita hanya mampu usaha shja......dan hakikat yg kne tau kuasa doa lebih hebat dr segala-galanya......wallahu'alam.......
p/s>>>>>esk start kje kul 8pg sampai kul 4.15ptg pastu wat tuisyen sampai kul 6ptg....

No comments:

Post a Comment