CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Langit Ilahi Store

Thursday, February 17, 2011

(^_^)

SALAM semua!!!!!!
ptg ni skrg ni dan ketika ini.....saya sedang berada di atas tanah yang sangat2 subur,,,,,,disinilah saya menghabiskan sisa2 remaja saya demi untuk mengenal erti hidup yang sebenar,,,,,tq to umi dan abuya sbb hntar anakmu kesini......
>
>
hmm....
>
kalau di igt2 adala dalam setahun lebih gak saya tak jejak bumi wakafan ni......tak tau sbb pa...nak kata jauh ....tak gak...nak kata dkt....mmm.....agak dkt la jgk....tapi tula Allah tak izin utk sampai kesini.....
>
>
tp....
>
>
ALHAMDULILLAH wa SYUKURILLAH sangat2 sbb skrg dah ada kat bumi yg sangat2 subur ni
??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
knape erk saya kate tmpt ni subur?????????nak tau sebab pa??
>
sebab.................
>
>
disinilah lahirnye ramai insan2 yang hatinye sentiasa subur dgn benih2 iman yang mencambahkan takwa, InsyaAllah....
dan bumi ini telah dikenli sebagai,,,,,,,,,,MATRI,,,,,,,,
semoga hati2 ini akan menjadi da'i dan da'iyah yang akan membangunkan semula ISLAM di muka bumi ini,,
TAKBIR!!!!!!!!!!
>
Allahuakbar.......Allahuakbar.........Allahuakbar.........

No comments:

Post a Comment